Achter iedere sterke moeder...



Toen ik besloot deze blog te starten, stond één ding vast: "Mijn blog moet en zal meer worden dan enkel een verlengstuk van mijn werkgerelateerde bezigheden!".

Naast het vinden van mijn weg in de wereld van copywriting, probeer ik een geslaagde versie te zijn van de perfecte moeder, echtgenote, persoonlijke agenda en was- en plasdienst. Meer dan een fulltime bezigheid!

Deze taken vullen zoveel tijd in dat ze een deel van mezelf worden. Een deel waarover zeker en vast ook heel wat blogpost werk volgt.

Maar alle gekheid op een stokje... Dit doe je nu éénmaal niet in je eentje. Laat ik daarom ook meteen een staande ovatie geven aan alle alleenstaande moeders. Welke uitzonderlijke planeet heeft jullie geschapen???

Gelukkig hoef ik niet bij die laatste groep te horen. En ik vertel jullie graag waarom!

Tja,.. Ik ontmoet deze bijzondere man, zomaar op goed geluk. Het duurde niet lang voor ik besefte dat hij de perfecte vader zou zijn voor mijn toekomstige kinderen. Met andere woorden: ik zat flink in de problemen! Het 'hopeloos verliefd en verloren'-probleem dan nog wel.


Ieder verhaal dat verschijnen zal, is een verlengstuk van mijn worden, mijn zijn...
Maar wie ben ik zonder de sterke, ondersteunende handen van een liefdevolle echtgenoot?
En: stiekem denk ik dat heel wat (bloggende) mama's dit gevoel (h)erkennen.



Dus bij deze: Een ode aan alle partners, echtgenoten en vaders! Maar in het bijzonder natuurlijk aan de mijne.


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts